صفحه نخست روزنامه‌های کشور - سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ فیلم‌های کمدی «عینک قرمز» و «تگزاس۳» در نوبت اکران «امیر جدیدی» نقش منصور بهرامی را بازی می‌کند ویژه‌برنامه‌های رادیو به مناسبت روز معلم + زمان پخش رقص قلم در دستان شعله | یادی از اسماعیل آشتیانی، شاعر، نقاش و ادیب معاصر «نصرالله شیرین‌آبادی» نوازنده پیشکسوت ویولن درگذشت + علت فوت نگاهی به فیلم سینمایی «مست‌عشق» | تکه‌پاره‌های یک روایت فیلم «رابطه» با بازی زنده یاد «خسرو شکیبایی» + زمان پخش آهنگ «قلب من قلب یه عاشق» دیان را بشنوید + لینک دانلود و متن ترانه پیوند تجربه و هنر در عرصه دانشگاه | گزارشی از کارگاه‌های رویداد «هفته هنر» در مشهد گفتگو با امیرحسین رضازاده، بازیگر مشهدی فیلم «بی بدن» | بازی در آثار جدی را بیشتر دوست دارم لورل و هاردی به تلویزیون می‌آیند + زمان پخش عضو شورای شهر مشهد مقدس: برگزاری جشنواره «حکیم توس» جزو اولویت‌های ماست ما را مباد از دل طوفان گریختن | واکنش شاعران و اهالی ادب به سروده رهبر معظم انقلاب صفحه نخست روزنامه‌های کشور - دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
سرخط خبرها

ماجرای محکومیت ایزابل آجانی، بازیگر معروف فرانسوی به حبس

  • کد خبر: ۲۰۰۴۴۴
  • ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۳
ماجرای محکومیت ایزابل آجانی، بازیگر معروف فرانسوی به حبس
یکی از مشهورترین چهره‌های سینمای فرانسه با اتهام‌های پی‌درپی تخلف مالیاتی، در نهایت به ۲ سال حبس تعلیقی محکوم شده است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ ایزابل آجانی به ۲ سال حبس تعلیقی و ۲۵۰ هزار یورو جریمه نقدی در دادگاهی در پاریس محکوم شد.

آجانی، یکی از معتبرترین بازیگران زن فرانسوی به دلیل اقامت دایم در پرتغال بین سال‌های ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۷ برای اجتناب از پرداخت ۲۳۶ هزار یورو مالیات، واریز ۱۲۰ هزاریورو به حسابش در آمریکا بدون اعلام آن و مخفی کردن کمک مالی ۲ میلیون یورویی مجرم شناخته شد.

اولیویه پاردو وکیل آجانی که برای فیلم‌های «کامیل کلودل» و «داستان آدل ه» نامزد جایزه اسکار شده بود، به ورایتی گفت آجانی این ادعا‌ها را رد کرده و درخواست تجدیدنظر خواهد کرد.

در ماه اکتبر، دادستان مالی خواستار حکم تعلیقی ۱۸ ماهه علاوه بر ۲۵۰ هزار یورو جریمه شده بود، اما در نهایت دادگاه مجازات بیشتری برای این بازیگر در نظر گرفت.

وکیل وی افزود: ایزابل آجانی نتوانست در دادگاه شرکت کند و ما درخواست تغییر زمان برگزاری دادگاه را دادیم، اما آن‌ها اجازه ندادند.

تحقیقات در مورد کلاهبرداری مالیاتی در سال ۲۰۱۶ پس از ظاهر شدن نام آجانی در اسناد پاناما آغاز شد.

آجانی همچنین به دلیل مخفی‌نگه‌داشتن صد‌ها هزار دلار درآمدهایش از اکتبر ۲۰۲۰ تحت تحقیقات رسمی بوده است. این تحقیقات از شکایت توسط یکی از همکاران تجاری سابق وی در سال ۲۰۱۵ شروع شد.

باوجود این که این بازیگر ۶۸ ساله آشفتگی‌های حقوقی مداومی در سال‌های اخیر داشته، اما همچنان در نقش‌های متعددی ظاهر شده است. او به تازگی در فیلم معروف ملانی لورن با عنوان «دزدها» در نتفلیکس ظاهر شد و در فیلم «پترا فون کانت» فرانسوا اوزون که جشنواره فیلم برلین را در سال ۲۰۲۲ افتتاح کرد، نقش اول را داشت.
منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->